Showing posts with label virgin oil. Show all posts
Showing posts with label virgin oil. Show all posts

Tuesday, September 8, 2015

Khasiat Amalkan Makanan Sunnah (al-barakah)

Assalamualaikum,

Ecah nak review sikit satu blog ni yang jual produk makanan sunnah. Harga memang berpatutan habis. Dekat pasaran pun susah nak dapat harga tu. Boleh lah cuba. Website yang Ecah maksudkan ialah Penawar Bagi Segala Penyakit

Antara produk yang dijual :

 https://rahsiamakanansunnah.wordpress.com/kapsul-minyak-habbatussauda-arabia-pure/


Ada dalam bentuk kapsul, ada dalam bentuk cecair. Kalau sesiapa yang nak Habbatussauda sahaja pun ada. Kapsul 2 in 1 di mana gabungan habbatussauda dan minyak zaitun. Ada juga 3 in 1 sekaligus iaitu habbatussauda, minyak zaitun dan propolis. Korang tahu apa khasiat semua bahan ni?
Ok, boleh refer kat bawah ni :


  • Habbatussauda’ mempunyai khasiat untuk membantu dalam meningkatkan taraf kesihatan manusia seperti melancarkan peredaran darah dalam badan dan mengawal kolestrol.
  • Zaitun pula mempunyai khasiat untuk kecantikan secara dalaman dan juga luaran. Selain itu, ia juga mempunyai khasiat seperti mencegah penyakit jantung dan juga 
  • Propolis merupakan resin yang dikutip lebah, mengandungi antibiotik, bersifat antibakteria dan antioksidan. Mengatasi stres, sukar tidur, lemah badan dan cepat letih.
Berikut merupakan khasiat yang lebih terperinci. Dah katakan penawar bagi segala penyakit kecuali mati.


  •  Sesuai untuk MILK BOOSTER!!
  •  Menghancurkan batu karang
  •  Lenguh-lenguh dan lumpuh
  •  Gastric/ulser
  •  Lelah
  •  Radang buah pinggang
  •  Kencing manis
  •  Darah tinggi/ jantung
  •  Batuk. Selesema
  •  Kemandulan
  •  Sakit otot dan sendi
  •  Keguguran rambut
  •  Sukar tidur
  •  Kadar kolesterol
  •  Sembelit
  •  Gout
  •  Resdung
  •  Membuang angin
  •  Pening kepala/migrane
  •  Bisol dan ketumbuhan
  •  Batu hempedu
  •  Luka-luka di hati
  •  Paru-paru berair
  •  Gusi berdarah
  •  Senggugut
  •  Obesiti/kegemukan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails