Showing posts with label proton. Show all posts
Showing posts with label proton. Show all posts

Friday, February 24, 2012

Proton P3-21A Menjadi Bualan

Yeah, mula-mula ayah aku yang bersuara. "Angah, kamu dah tengok dah kereta Proton yang baru.?" Aku pun jawab. "Aih, Proton ada nak keluar kereta baru ke.?". Proton P3-21A kata ayah aku. Wah, nama macam no resit je aku dengor ni. Terus aku menerjah Uncle Google.

Sumber : arenakereta

Wah, cantik menarik tertarik jugak aku tengok kereta proton terbaru ni. Ada juga aku terbaca-baca dekat Fb pasal kereta ni. Ada tu aku baca, "Aih, rugilah sapa yang beli Persona masa mula-mula dulu". Haha, bagi aku tadelah rugi sebab kereta semua ada zaman kegemilangan masing-masing. Kalau nak kira macam tu jangan beli kereta sampai tahun 2020. Haaa, tengok macam mana rope lak kereta zaman tu kan. Hehehe.

Nak bercakap pasal harga pula dikhabarkan kereta ni dalam RM60k ke Rm70k seunit. Haaa, not bad lah kan.? So, siapa yang nak booking dah boleh dah ni kumpul duit. Hehehe. Aku.? Hanya mampu tengok je lah orang pakai. Jadilah pakai kereta kodok merah tanpa logo aku tuh.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails