Showing posts with label music. Show all posts
Showing posts with label music. Show all posts

Thursday, April 4, 2013

Ya Hanana | Video, Lirik dan Terjemahan

Asslamualaikum,

Ya Hanana ( Betapa Beruntungnya Kami)





Sumber : ab-ab.blogspot

Video Ya Hanana di Majlis Perkahwinan Irma Hasmie


Thursday, September 22, 2011

Mini Guitar - Smallest Guitar Ever


Perasaan keterujaan aku tak boleh dibendung lagi bila usha video mamat budget cool ni main guitar terkecik di dunia. Bapak kecik wei. Macam mana dia boleh plucking lagi guitar yang bapak kecik tu.? Masalahnya tangan dia sangat gedabak kot. Hehehehe. Tu yang buat aku teruja sangat tu. Korang teruja tak.? Power kan.?

 
Antara lagu-lagu yang dimuatkan dalam video ni :

1. Every Breath You Take (Sting and The Police)
2. Hey There Delilah (Plain White T's)
3. I'm Yours (Jason Mraz)
4. Send Me On My Way (Rusted Root)
5. Wake Me Up When September Ends (Green Day)
6. Tears In Heaven (Eric Clapton)

Amacam.? Teruja tak.? Wa cakap sudah sama lu der. Aku sekarang ni dalam proses nak berlembut-lembut dengan guitar. Youtube je la jadi cikgu aku buat masa ni. Bapak best kalau ada yang sudi nak mengajar. Hahahahakkktuuiii. Ada ke yang sudi.? Ok fine. Aku tak nampak pun sape-sape angkat tangan kat luar sana nun. Hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails