Showing posts with label header. Show all posts
Showing posts with label header. Show all posts

Tuesday, February 22, 2011

[Segmen] BlogCariPasal Cari Mangsa Makeover Header Rakan Blogger

TAMAT SUDAH

Agak-agak korang lah kan, berminat tak dengan header aku.? Rasa-rasanyalah kan ada tak yang iri hati dengan header aku.? Hehehe, masuk bakul angkat sendiri betullah kan aku ni. Ok, so apa lak kaitannya kan dengan entry aku kali ni.? Haaaaa, tengok tajuk pun dah boleh agak kan.? Aku tengah cari seorang blogger bertuah untuk dimakeover header blognya. 

Ok, apa yang korang perlu buat.? Macam biasalah kan. Usha gambar dekat bawah ni and buat satu entry then.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails