Thursday, May 19, 2011

al-Fatihah Buat Blogger TelorDibasuh


Terkejut baca blog bro framestone tadi bila dapat tahu pasal pemergian Allahyarham Abdul Hakim Bin Mohd Kamal pemilik Telordibasuh. Hari-hari aku mesti jenguk blog arwah dan baca cerita-cerita lawaknya. Kita takkan sedar kan bila Allah SWT nak tarik nyawa kita. Bila-bila masa pun boleh. Arwah kena jangkitan kuman pada paru-parunya sehingga tidak boleh bernafas dengan sendirinya. Sebelum ni ada baca blog azizbos yang mengatakan arwah terlantar di wad icu. Sama-sama kita doakan semoga ditempatkan dalam golongan orang beriman. Al-fatihah.

4 comments:

HAJAR hasan said...

innalillahiwainnailahirraji'un. Al-fatihah~ semoga arwah ditempatkan dalam kalangan yang beriman. Ameen. insyaALLAH.

munGe سلواني said...

AL FATIHAH buat arwah..amin

Bos said...

al-fatihah..walaupun bos tak pernah jumpa dia,airmata bos menitis jugak..sedih..bos kenal dia dah setahun lebih kat alam maya ni.sama2 mula buat blog plak tu..

hidup ni terlalu singkat.

Ecah Shafiee said...

betul-betul..mule2 bos up entry da terkejut dah..tahu2 hari ni dpat berita arwah dah menemui ajal..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails