Thursday, March 17, 2011

Sein Ruffedge dan Nana Nak Cari Pasal Ke Main Cerai-Cerai?? Oh Rujuk Kembali

Tiara Jaquelina Bakal Jayakan The Secret Life of Nora
Alahai muka Nana, senyum sikit dear

Sudahlah nama blog kau blogcaripasal. Tajuk entry perlu ke nak cari pasal juga ecah.? Ok fine, itu hanyalah tajuk. Tengok-tengok-tengok..Diorang sudah rujuk kembali seh..feeewiiitt..Ini yang aku, dia dan mereka mahu kan. Baguslah kalau diorang ambil keputusan untuk rujuk semula. Hello, anak ada dua then cerai.? Haruslah anak-anak yang jadi mangsa nanti. So, syabas dan tahniah buat pasangan Sein dan Nana yang bijak mengambil keputusan untuk rujuk semula.


Menurut Nana dia menganggap apa yang berlaku sebagai satu pengajaran dan ia banyak mengajar mereka berdua tentang erti kehidupan. Alhamdulillah, tumpang gembira untuk mereka berdua. Setelah bercerai selama 3 bulan masing-masing menemui jalan untuk bersatu kembali.


9 comments:

ahfat said...

zzzzz

$$$ said...

Singgah blog ni.. Jom singgah sini pulak...

http://jom-janaduit.blogspot.com/

GaDiS OGi' JoRo' said...

baguslah dorang rujuk semula. :)

fiqaliqa said...

wah. bagusla dah rujuk balik. x elok cerai merai nih. :)

aisya sakaria said...

bagusssssnya. :)

munGe سلواني said...

hensemnye sein..hehe tetibe...x baek cerai2 nih..

Ashiya Mizuki said...

*buta*?? hehehee terkejut bce ayt ni. tapi, alhamdulillah dorg da kembali bersama. so, hope hbgn dorg kekal lepas ni xmolh dgr bitew2 xbpe sodap nk dgr pas ni... =)

Cik Yana said...

Hahaha~ ape ni cik Ecah. Tahniah buta? Hahahah~ Dorang ni tak pikir abes kot aritu. Kawen bukan macam kapel. Btw, tahniah kat dorang. Jangan buat perangai lagi pasni. Kalau tak cik Yana gi rampas Adam tu. Hahaha~

ecah said...

@Cik Yana
haha, ceh..asal boleh tak perasan eh.?adeh..malu2..ayat sudah dikenalpasti dan sudah di recover..haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails