Saturday, February 12, 2011

Siap Sinar, TV3 Datang Rumah Aku Tu..

Wakil Sinar, TV3 entah mana tapi ayah aku cakap TV3 ada datang siap record, tangkap gambar segala.

Sambungan dari entry aku yang lepas bertajuk "Rumahku Ditimpa Pokok Durian". Aku pun no komen bila balik-balik rumah je dengar orang media ada datang pantau kawasan sekitar. Gila glamour kejap rumah aku. Semua gara-gara ribut kuat. 


hamik kau (dah macam kenduri kendara dah ni). Rumah aku di sebelah kiri
tu diaaa (nampak tak batang pokok yang dah takde dahan tu)
Kerja-kerja naik taraf (naik taraflah sangat) dijalankan
Haaa, tu dia Pak Shafiee korang merangkap ayah aku (saudagar bertopi). Hahaha, popular kejap ayah den
Berdiri sebelah YB tu bapak aku (muka nak serius kan.?);p

15 comments:

munGe سلواني said...

wah..giler r....siyes rugi time tuh ko tade dowh..klu x, msuk tb la ko..hahahhahaha

ecah said...

@munGe سلواني
haha, tawu pon ko..kalao x glemer myol..ahaha

Oh?stop said...

wah ... glemer nye .. keluar bulentin mane ? ..

How To Submit Your WebSite To Google Search Engines- Your URL

Faziera said...

wahh!! fofular umah ko jap eh..jarang tu dpt pluang nak masuk tb...hihi

slamat ko takde..kalo x, mencapap lebey ko kan..ahaahaha

ecah said...

@Faziera
bapak aku leh mencapap xkan aku xleh kan.?uhukk =)

munGe سلواني said...

tgok gamba last
bapak ko: bilelah plak turn den nk becakap nih..?

huahuahua

ecah said...

@munGe سلواني
hahaha, agaklah..muke x puas ati tuh..

DaHLia said...

wahhh glemer gituuu...

dpt blog masuk TV3 tu meletops gak..hehe

ahfat said...

takarasghhhh..

ecah said...

@DaHLia
sis, blog masuk tv3.?oh no..hehehe

ecah said...

@ahfat
takaassggshhhhrrr

Scya LollitA said...

wahhhh ! glemer2 !

anwar said...

wah mana muka tuan nya blog nie tak nmpk tang situ pon

Ain Zulaikha said...

hehehe untunglah terus jadi glamour jap.... hehe

dyra said...

wah ! best nya ecah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails