Thursday, February 10, 2011

Friendly Match Malaysia Vs Hong Kong ( 2-0 )

2-0 hasil jaringan Safiq Rahim dan Amirulhadi. Tak sia-sia weh aku turun stadium semalam dan berbaloi juga lah RM20 harga duit tiket. Bukan berbaloi apa. Malaysia dapat sumbat 2 gol and that means satu gol RM10. So, 2 gol RM20 lah kan.? Hahaha, mengarut jerk kau ni ecah. By the way, tiket mahal lah actually. Disebabkan harga yang agak mahal tu so stadium tak ramai sangat. Tiket pun aku dapat sumber banyak tak terjual. Aku boleh terimalah sebab FAM naikkan harga. Apa alasan dorg.?


"Langkah FAM bagi menjaga mutu perlawanan agar ianya tidak kelihatan terlalu remeh"

Ramai yang cakap macam ni. "Kalau harga tiket RM20 ke atas aku taknak pergi". Aku beli pun sebab ni first time member ajak aku tengok bola kat stadium. Kira macam nak pecah tradisi lah. Tapi bila sampai stadium hambar. Tak semeriah macam yang disangkakan. So, harap-harap pihak FAM kaji balik. Bukan tak boleh nak naikkan harga tiket tapi rakyat Malaysia ni bukan semua kaya. Hahaha, senang cite tengok kat TV pun puas.

9 comments:

HazHand said...

alah!!!~~~ ko g xajak aku pon..hurm.. xbest! aku pon duk shah alam gk!

_siti norbaiti_ said...

sape yg gol kan tak cite ke???hehe

Hendra Musonif said...

felamak...ecah semangat beb...
pakai jesi kerol pahmi ke??HAHAHAHA...

xujan ke smalam??uma aku ujan lebat...

ajien® said...

best2 smlm...
ajien de kat sne gak tgk..hehehehe

ecah said...

@HazHand
eleh..ko tnye pe je kt aku smlm.?xde pon gaye2 nk join..huh.!

ecah said...

@_siti norbaiti_
hehe, ade dah..

ecah said...

@Hendra Musonif
haruslah semangat.!x ujan langsung okek..mesti ko dok bwh tempurung pggil ujan kn.?

ecah said...

@ajien®
yeke ajien.?

Bos said...

ranking bola mlysia naik,tiket pun naik...hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails