Wednesday, June 30, 2010

Suatu Ketika Dahulu

Suatu ketika dahulu..ceh, entry nak jiwang

Jiwang2 mende nyer..aku nak imbau balik zaman-zaman kecik dulu..

Kalau korang igt lg..
Suatu ketika dahulu..
1) Kalau jumpe duit syiling 50sen rase leh beli aiskrim feveret..(Paddle Pop Pelangi)
2) Selalu beli kuaci 20sen..Macam tikam gak ler..Bukak2 ade kad tertulis..RM0.20..Boleh redeem lagi satu kuaci..

3) Zaman sticker cartoon..(pooh, garfield)..Aku siap jual kat sekolah..2 sengget!!

4) Korang pernah beli x patung kertas yang leh tukar2 baju??Aku siap buat rumah kertas utk patung2 aku..

5) Aku rase bangga kalau ada pembaris yg ade ikan tipu tgh berenang..kalau pembaris patah abes basah buku

6) Zaman semua budak ade roller blade..aku pon nak jugak..jaguh kg dulu.kahkahkah

ni cerita aku..nak list kan sume skali mmg banyak la..
Korang plak??ape lak story mory korg..m0h share..

2 comments:

hendrastar said...

main2 pemadam...xkan xmain kot???aku pon nak wat story gak la...hahahah

ecah said...

ahaha..aah, main pemadam..
ade gak..wat ar wei~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails